Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Jabłonna
ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna,
pokój nr 1 na parterze.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych wraz z uzasadnieniem
2. Dokumenty potwierdzające ważny interes podatnika lub interes publiczny
3. Dokumenty potwierdzające trudną sytuację wnioskodawcy – zaświadczeniu o wynagrodzeniu lub pobieraniu renty, emerytury, ponoszone wydatki. W przypadku osoby prowadzącej działalność gospodarczą należy dołączyć informację dotyczącą sytuacji ekonomicznej wnioskodawcy, w tym sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych, sporządzone zgodnie z przepisami o rachunkowości, wartości otrzymanej pomocy de minimis z ostatnich trzech lat kalendarzowych wyrażonej w EURO , formularza informacji którego wzór określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1543),
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do jednego miesiąca a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie dwóch miesięcy od daty złożenia wniosku.
OPŁATY:
Nie pobiera się.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna
I piętro, pokój Nr 30, tel. 22 76 77 305
TRYB ODWOŁAWCZY:
Postępowanie kończy się wydaniem decyzji o udzieleniu ulgi lub jej odmowie. Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Jabłonna , w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty przeciwko decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
PODSTAWA PRAWNA
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 201 ze zm.),
2. Uchwała Nr XIX/184/2016 Rady Gminy Jabłonna z dnia 23 marca 2016 roku w sprawie ustalenia opłaty prolongacyjnej.
Do pobrania:
1.Wniosek o przyznanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych/opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (.doc)
Wniosek o przyznanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych/opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (.pdf)
2. Oświadczenie o stanie majątkowym osoby fizycznej (prowadzącej/nieprowadzącej działalności gospodarczej) występującej o ulgę w podatkach lub opłatach (.doc)
Oświadczenie o stanie majątkowym osoby fizycznej (prowadzącej/nieprowadzącej działalności gospodarczej) występującej o ulgę w podatkach lub opłatach (.pdf)
3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.xls)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.pdf)
1.Wniosek o przyznanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych/opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (.doc)
Wniosek o przyznanie ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych/opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (.pdf)
2. Oświadczenie o stanie majątkowym osoby fizycznej (prowadzącej/nieprowadzącej działalności gospodarczej) występującej o ulgę w podatkach lub opłatach (.doc)
Oświadczenie o stanie majątkowym osoby fizycznej (prowadzącej/nieprowadzącej działalności gospodarczej) występującej o ulgę w podatkach lub opłatach (.pdf)
3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.xls)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.pdf)